reklama

Topte sa, ale iba ak na to máte

Lenivo si ležím na svojej žltej osuške. Temer v spánku, slastne načúvam mohutným vlnám. "Niekto sa tam topí!" Hmmm, niekto sa topí, zopakuje sa v mojej slnkom oťapenej hlave. Niekto sa topí!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

V momente som na nohách a s celou plážou sledujem záchrannú akciu. Mladá dievčina, taká bezmocná oproti obrovským vlnám, chvíľami mizne pod vodou, chvíľami bojuje. Starší pán robí, čo môže, aby sa k nej dostal. Na pár okamihov sa ozve moje hrdinské ja, ale potom uvážim svojich ani nie päťdesiat kíl a veľké vlny a radšej zachraňujem len mysľou.

Starší pán má evidentné problémy vytiahnuť dievča z vody, nuž mu na pomoc beží ďalší muž. Nesedí mi však jedna vec. Kde je, preboha, plavčík? Vežu má krásnu bielu, asi 70 metrov od miesta činu, vlajka tam visí,všetko ako z Baywatchu...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prešla už hodná chvíľa, chlapi sa len pomaly približujú k brehu. Tretí dobrovoľník sa vrhá do vĺn a konečne to yvzerá na šťastný záver. Sú asi desať metrov od brehu, dievča už kráča po svojich, keď tu zrazu...Vidím teatrálne sa vlniace lano z plaváku a elegantnú šípku, v mysli mi znie tá Baywatch zvučka...Ó, áno, čierny Adonis sa predsa len rozhodol priložiť ruku k dielu..Trocha sa omočil a pobral naspäť do veže.

Zachranovať nebolo v jeho kompetencii, keďže dievčina sa netopila v "paid zone".

Barbara Školoutová

Barbara Školoutová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka, neschopná povzniesť sa nad ľudskú hlúposť. A veľmi rada cestujúca. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu